Go kväll....

Då var det onskväll då.. Långt mellan gångerna jag skriver nu..  Pluggar å pluggar å pluggar igen!   Haft en liten snabbförkylning på besök.. Blir nån fika ibland med min väninnor:) Förra veckan fikade jag med Karin, Kicki å lilla Freja..  var å hälsa på mormor förra ons, gjorde ett scrapkort till henne.. Lägger in det.. Sen har jag inte tordas hälsat på mormor eftersom jag bidde förkyld å hon är väldigt motaglig nu.. Ska hälsa på mormor imorgon:) Idag var jag å 2 av mina kurskamrater  Alina å Isabelle å tog en fika, bidde glass, mums, efter "skolan" . Jag har varit ute å gått bl.a med Karin, långpromenad. Grymt skönt.. Blir såå mycke piggare:) Har hälsat på Åsa med familj å  Anna å Syster yster under veckan som gått.. Imorn har vi eget arbeta då ska jag å tre kurskamrater träffas hos marie å fixa å dona med ett projektarbete..

 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det var trevligt! Lycka till på provet nästa vecka, högsta betyg ska de va ;)

2009-04-30 @ 09:26:25
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0