Mån, ny vecka...

Shit va det va kallt i morse, 25 grader!!! Nu tycker jag att det räcker.. Nu vill jag ha vååår, ju...
Skulle såå gärna vilja åka utomlans till värmen, nu när jag äntligen har råd, vill inte, kan inte eller har ingen råd att åka med mig, känns trist faktiskt :( Vert inte om jag törs säga det, meen jag har inte varit utomlands på 18 år, så jag tycker att det borde vara dags nu!!

Jag har beställt kläder från Nelly.. Leggingens ska jag ha kvar.. Topparna kunde jag inte bestämma om jag skulle ha vit eller svart, sen bestämde jag mif för att ha vita kvar, men nu vet jag inte, om jag ska skicka tillbaka bägge eller hur jag ska göra..







Och även skickat efter skor från Skopunkten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0