Aug...

Hmmm, nu måste jag försöka bli bättre på att skriva...
Nu är det iaf klart med lägenheter.. Jag ska få sälja min (känns jättejobbigt samtidigt som det för nått bra med sig, hoppas jag) Det blev det paret som jag prata om i förra inlägget..
Å jag har fått tag på en lägenhet, jag bidde kvar i Sala, svårt å få tag på lägenheter nu om man inte kan tänka sig å bo på vilket område som helst, å det vill inte jag.. Så nu ska jag bo ännu mer central, en gammal lägenhet , 1:a å en halva med ett sovloft.. Får jag bara dit mina egna saker tror jag, det känns som det att jag kan få den rätt så mysig :)
Såå samtidigt som jag inte vill flytta, för jag trivs så bra, såå vill jag flytta NU! Får börja flytta in 12 Sept, min lägenhet ska dom få 15 Okt.. Så då har jag en mån på mig att flytta.. Tänkte att jag skulle få ordning å klart i nya lyan innan jag fyller, för då blir det liite fest, sen får det bli en annan typ inflyttningsfest senare när allt är klart :)

Var till Ikea förra tis med Åsa å handlade en byrå aå lite smått å gott.. På tors var mamma, syrran å jag på mat å bio i Västerås, var jättetrevligt.. På fredagen var vi till syrran på mat på kvällen, min morbror som bor i Kungsbacka var hem å hälsa på:) På lör var mamma, syrran å jag ut å cykla runt Svartådalen typ som det kallas, vi var ute i ca. 4 tim, 2 å en halv mil blev det.. Vi hade fika å mat med oss efter vägen.. På kvällen var jag över till Karin..
Igår var jag till Västerås å fikade med Isabelle.. Idag blir det fika här på stan med Karin..

Ska lägga in lite bilder sen ... Lite roligare å läsa när det är bilder..


Kommentarer
Postat av: Johanna

hur kommer det sig att du flyttar vännen? vad jobbade du nu förresten? för mig att du skrev de nånstans men ja kommer inte ihåg vart=)

kram

2009-08-23 @ 19:50:51
URL: http://onlyaccordingtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0