Nu sitter jag vid min nya laptop å skriver :)

Okej, vad har hänt sen sist då.. Jag har bl.a börjat med jobbpraktik denna vecka på Willys.. För att få in en fot å för att ha ngt å göra.. 2 veckor till ska jag vara där..

Jag sitter som sagt med min laptop nu.. Har bara haft en väldigt, väldigt gammal dator förut.. Kanonskönt å ha trådlöst :)

Ronja å Jack var en sväng hos mig i fre :) Igår var jag hem en sväng å hälsade på mamma å pappa å lämnade lite kartonger med gardiner å dukar å så som får vara nerpackat så länge.. Tar bara med mig det viktigaste å nödvändigaste till nya lyan.. Packar lite pö om pö.. Idag var syrran å tre av hennes barn å hälsade på mormor :) Usch, dåligt samvete, har inte hunnit hälsat på henne så mycke på sistonde, men jag försöker..

Lägger in lite smått å gott med bilder från den här sommarn som nu känns som att den är över :( fast det är fint väder idag..

En dag i Stockholm, Gamla stan. Malin å jag..




Mamma, syrran å jag på mat å bio en sommarkväll :)




Min såå goda mat..





Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Härliga bilder!!!

2009-08-23 @ 22:31:44
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Tack!!!

Va kul med en ny dator! Kramis :)

2009-08-23 @ 23:21:18
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas datorn funkar fint!!



Va kul med lite bilder!! :)



Kram Kicki

2009-08-24 @ 15:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0