Namnet på min blogg!

God morgon.. Jag har alltid varit rätt så morgonpigg, men nu för tiden är det väldigt svårt å komma upp. Visst kl.9 är väl inte å sova såå länge, men för mig är det det..

Låg å fundera på mitt bloggnamn igår när jag skulle sova.. Visst, jag vet, det är inte så glamoröst, hade hellre velat hittat på ngt annat,  jag älskar glitter å glamour, men de "namn" jag testa var upptagna så sen var mina ideér helt slut! så då bidde det cosmosgubben. Å nu kan jag inte byta då måste jag öppna en helt ny blogg å det känner jag inte för.

Det var min väninna som tipsa mig om å blogga, hon hade gjort en blogg, vilket jag kan rekomendera.. glantan.blogg.se
Hon går i väntans tider. Bäbisen skulle ha kommit 13 jan så nu har hon gått över 2 veckor, om det inte bidde ngt igår.. jag är såå nyfiken på om det blir en hon eller han.. Längtar efter å få åka dit å hälsa på..

Nu ska jag gå ut å gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0