Min födelsedag:)

Idag är det min födelsedag, jag blir ju bara yngre å yngre, känns det som.. Hahaha... Igår var ingen vidare dag, men det ska jag inte tänka på idag å i helgen... Jag ska ha en bra helg.. Å det började bra med ett mail i morse där jag fick frågan om jag ville å kunde flytta in 1 nov i "nya" istället föt 1 dec, å det vill jag så det var en bra födelsepresent:)
Då hinner jag få ordning till i advent.. jag är egentligen en sommarmänniska, fast hösten kan vara fin oxå om det fortsätter vara så här fint om dagarna, men vintern gillar jag inte.. Fast dec mån är mysig när man får ta fram adventsjärnor å julpyssel å så såklart själva julen gillar jag..
Ikväll kommer familjen å fikar å imorn ska jag ha en liten födelsefest med nga vänner, sen blir det utgång:)

Nu ska jag ta å gå ut å gå i det fina vädret sen blir det till å städa å feja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0