Fredag..

Å nu är det helg igen.. Tyvärr kommer nog den närmaste veckan å lite till gå sakta.. Jag kan inte bo i min lägenhet nu för dom håller på å renoverar min toalett, men det blir förhoppningsvis värt det sen när det är klart:) Fick veta igår att jag kommer att få golvvärme, sååå skönt.. då vet jag vem som kommer att ligga på det golvet för jämnan :)

I eftermiddag ska jag, mamma, syster yster å ena systerdotter på Spa i Sätrabrunn :) Jag fick det i födelsepresent, såå nu ska vi äntligen iväg.. Känner att jag verkligen behöver massage, vilket jag ska få :)
Säger det en en gång.. Tur jag har min goa familj, så det händer lite saker...

Har nog till 99.99% bestämt vilken stil jag ska ha på min tatuering :) jag hoppas såå att det iaf blir bra..

 Nu har jag försökt i minst en halvtimme å lägga in en bild på mitt namn som ska bli tatuering.. Ååååå DET GÅR INTE!!!!!! Trött blir jag..

Kommentarer
Postat av: Helén

Var det bra i Sätra Brunn, har bott där de första 17 åren i mitt liv men aldrig varit på Spa där. Borde jag åka dit? Kramis

2010-02-08 @ 21:33:58
URL: http://runtoyou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0