Lör... Å snön bara yr utanför fönstren!!

Ja, nu har jag iaf fått kommit hem igen :) så skönt med en ny fräsch toalett, kakel, klinkers å golvvärme..:)
jag fick även hem en ny soffa igår, känns oxå fräscht, bidde en bäddsoffa, så nu har jag plats om nån behöver sova över ;) hade helst velat haft en Divansoffa, men det skulle jag nog aldrig göra mig råd med..

Jag var å tatuerade in mitt namn i tis.. Såå nu är jag liite stel i nacken, spänner mig extremt omedvetet för nu när läkningsprocessen pågår får jag inte ha nå toppar som har sömmen där som skaver, har gjort den i nacken, typ, lägger in en bild sen.. Ååå jag alla toppar har ju sin halsringning där tyvärr :( men men det ska nog bli bra till slut..

Ikväll blir det utgång på hottan :)

En bild på min nya soffa å så min misse i fönstret..




Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Snygg!!!

2010-02-20 @ 20:57:13
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0