Torsdag å snart helg igen :)

Jag vet att jag har varit vääääldigt dålig på att skriva i bloggen.. Tiden räcker liksom inte till, ska försöka bättra mig :)

Fick en komentar på sista inlägget, vem du nu är, Mr..?.. Svaret är: Jaa, jag fick fast anställning.. Såå det känns jätteskönt, fast jag längtar ändå till helgen å få vara lite ledig, hihi.. :)

Nu ikväll blir det Zumba, ska bli såå skönt å få en adrenalinkick, behövs.. :)

Helgen som var, var jag, mamma, min syster, hennes dotter Ronja å en kompis till Ronja till Katrineholm på Diggiloo.. Har blivit som en återkommande tradition :) Vi hade jättemysigt.. Få se om det förhoppningsvis händer nå nice i helgen oxå, hoppas ;)

Liiite smått å gott från sommaren som nu tyvärr är över..

En underbar sommardag på min semester :) Barfota=sommar :)



Ronja å Jack´s skolavslutning :)



Var till Vimmerby å hälsa på Linda å sen partaja vi å gick ut i Västervik med ett gäng goa tjejer..

Här 3 blondiner :)



Nu måste jag fixa iordning mig för Zumban :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0