Jaha, då var det helg igen då :) å fredagen 13:e!!!

Då var det fredag igen.. Tänk va fort veckorna går.. Igår var en vääääldigt vääääldigt jobbig dag.. Vi fick då veta att VD:n ville prata men var å en av oss som nu varit på Adlibris i över ett år.. Rättare sagt, 17 månader är jag inne på å vi har bara fått en mån i taget :( så inom 2 veckor så kommer jag få ett ja eller nej angående fast anställning.. Shit va nervös jag var.. Kan säga att min mage har pajat totalt angående oron å ovissheten :( jaja, vi får se vad som händer..

Nu till ngt mer mysigare.. Ikväll har jag min goa underbara systerdotter Ronja på besök å vi har fredagsmyyys :)







med glass å saft å kaffe :)

Nu ska jag mysa å vara trevlig mot Ronja...

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Hoppas, hoppas att du får fast!!

2011-05-14 @ 09:33:46
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Marléne Åkesson

Jaa, det hoppas jag oxå, såå ett orosmoment iaf försvinner :)

2011-05-14 @ 10:35:40
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/
Postat av: Mr

Meh, hur gick det då? Du kan ju inte ha det här inlägget som värsta cliffhangern ju! Nu vill vi veta!:-)

2011-08-18 @ 15:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0