Bakat :)

Sååå sjukt trött, men bara en dag kvar sen ledig 3 dar :) Vi jobbade väääldigt mycke inför julen.. 18 dar i streck med endast en dag ledig, därför man är rätt sliten :(
Imorn kommer iaf goa systersonen Jack å sover hos mig, då blir det trettondagsaftonmyyys <3

Något jag gjort mycke senaste tiden är å bakat :) I tis fick min "hjälpreda" en bakassistent såå vat tvungen å testa den ikväll :) Bidde björnbärscupcake, vilka jag även baka förra veckan å då gjorde jag vit chokladfrosting å sprittsa på, bidde liiite väl söt bara, så ska testa en annan frosting nästa gång.. Förra veckan bakade jag även eget matbröd, bidde faktiskt grymt gott :)

Det är såå skoj å baka cupcake å så nu när jag fått både muffinsplåt, bakformar å sååå självklart har jag snygga muffinsformar å med mönster å blommor typ..  Det är bara det att det ska ätas upp oxå, hihi.. Jag tänker ju gärna på vad jag äter, inge onyttigt allt för ofta, men ibland så ;)

Lite bilder..

Före frostingen...

 

Efter, med frostingen..


Matbröd...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0