Okej, då försöker jag igen....

Hade skrivit ner en del för nån vecka sen å så sluta datorn funka på nått vis, så allt bara försvann så jag orka inte skriva om..

Ja, det har väl hänt lite smått å gott.. Har varit på 3 veckors praktik. Min kära syster fyllde 40 år 22 Maj å hade en stor fest, jättetrevligt.. Fast mamma, pappa å jag tillbringade hela natten på akuten i Upssala. Pappa mådde inge bra senare på kvällen, (han hade inte druckit nått) så ambulansen kom å hämta honom å jag å mamma kom åkandes efter, jag var oxå nykter som tur var.. Han mår bra nu igen:) Han kom hem redabn på lörem.. Han har iaf fått en riktig genomgång med prover nu.. Gjorde ett scrapbookingalbum till syrran..






Nu är det 2 veckor kvar på säljutbildningen.. Fick tillbaka tentan i mån, jag hade VG, å det var närmare MVG än G.. Känns bra eftersom jag aldrig varit nått läshuvud.. Så nu är det bara å börja plugga igen.. Andra å sista tentan på mån..

I sön firade vi Mors Dag.. Lägger in ett kort jag gjorde till mamma å till min praktikplats en annan dag..

Få se när jag hinner skriva igen.. Nu ska jag ta tag i pluggandet å så tvättar jag..

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Skönt att du snart är klar!

Hoppas att pappsen mår bra, det lät inge vidare ;(

Kram!!!

2009-06-03 @ 16:30:03
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0