Ett tag sen...

Okej, nu var det ett tag sen jag skrev, har varit en väldigt intensiv vecka... 
I lör var jag då på förfest hos Sussie.. Jättetrevligt! Sen bidde det utgång på statt.. Barbados spelade då:) Dom är grymma.. Har saknat dom.. Halv 9 på sönmorgon kom jag i säng.. Satt å prata med killarna eftersen dom spelat klart å packat ihop.. Dom är goa.. Sov 3 timmar.. jag å Karin gick en sväng, skönt.. Sen åkte vi å grattade min svåger som hade fyllt år på lör:)
I mån började jag på min säljutbildning.. Har varit/är trött å lite seg i huvudet hela veckan.. År mycke å smälta in, inte van ju å sitta i "skolbänken" å så har det varit dåligt med kaffe på fm så nu har jag köpt en liiten termos så jag kan ta med mig kaffe, gott.. Jag tror nog att det blir bra med den här utbildningen, känns så...

Idag har jag varit å kollat på brottartävling.. Min systerson brottades.. Fortsätter imorrn.. Han vann 3 matcher så får se hur det går imorrn. MEN det är inte klokt, han har fått gått ner 9kg bara för att kunna tävla i 60kg klassen.. Det är sjukt, han hade inte mycket krafter å var alldeles likblek.. Så att han vann 3 matcher  är grymt bra.. Tänk er själva om man inte får äta nått å måste banta ner sig 9kg! då kan man inte orka så mycket.. Så hur "dom" tänker som bestämt det,  förstår jag inte...

Lägger in en liten bild på min pärm som jag samlar allt material till utb.. Har gjort en lite roligare framsida..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja de där pojkarna... Kul att utb verkar bra!! Vi hörs, kram!

2009-03-29 @ 00:01:11
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Tina englund

Hej där!Härligt att det verkar gå bra på utbildningen,du får nog ta det lite lugnt den här helgen!Ha det så bra!

2009-03-29 @ 18:45:58
Postat av: Marléne

Det är jättetrevligt när man får läsa lite inlägg:)

2009-03-29 @ 21:03:53
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0