Party..

I onsdags var jag å fikade med  Karin på em,  usch, kommer inte ihåg vad jag gjorde på fm, tog det väl lungt kanske..
I tors var mamma å jag å åt lunch:) sen var jag bjuden till Tina på fika, trevligt.. I fre var jag såå duktig å tvättade bilen, välbehövligt, var väldigt längesen.. Efter det åkte jag hem till mina föräldrar å hälsade på. Gjorde lite scrapbooking å gick ut å gick en sväng.
Ikväll så är jag bjuden på förfest hos Sussie sen så blir det utgång på hotellet 30+. Barbados ska spela där ikväll:)
Imorrn ska vi åka å gratta min systers sambo som egentligen fyller år idag..
Nu ska jag ta mig i kragen å börja göra mig iordning inför ikväll:)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Får vi inte höra nåt om utbildningen, går det bra? Nåt kul folk du går med? kram!

2009-03-25 @ 22:04:26
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Marléne

Jo,det kommer.. Är såå grymt mycke så jag är helt slut när jag kommer hem.. Men i helgen..:)

2009-03-26 @ 17:50:41
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0