Leeedig :))

Idag är jag ledig å 1 vecka framåt.. Sååå skönt.. Önskar bara det kunnat varit bättre väder. I fm var jag på min systers minsta barns skolavslutning.. Min systers ALLA barn är världens bästa goa, älskar dom.. Imorn ska jag å en av de äldsta barnen, Malin gå på bio i Västerås.. "Sex and the city 2" ska bli trevligt:) vi var å såg ettan oxå tillsammans :)

Ronja å Jacks skolavslutning.. Ronja slutar 3:an å Jack 1:an..



När jag var ledig förra veckan fixa jag till det lite mer utanför med blommor å lite antika saker jag fått från mormor, nu när vi rensat hennes hus.. Känns såå skönt å kunna sitta ute när det är lite färgglatt å mysigt å Cosmos kan få vara ute en sväng.. Satt upp kompostgaller så han inte kan ta sig ut på taket..
Igår när jag satt ute kom grannen å skulle gå ut med sina 2 hundar.. Trodde Cosmos skulle bli jätteskraj, han har inte träffat nå andra djur å han är 4 år nu.. Först blev han lite skraj å satt i hallen å kolla ut, men sen medans jag å grannen stod å prata å jag hälsade på hundarna kom Cosmos, nyfiken är han ju samtidigt.. Så det sluta med att Cosmos å ena vovven nosa på varandras nosar samtidigt, gick jättebra, synd jag inte hade kameran framme..



 

Ikväll ska jag på sexparty, haha, får se hur det blir då.!? Det är många år sen nu.. Var flitigt med sånna patyn för nga år sen...  Nu ska jag softa med en kopp kaffe, gott :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0