Söndag igen!!

God morgon.. Fast jag har varit redan varit uppe 2 timmar.. Har diskat disk som stått ett par dar, skönt.. Tvättar för fullt, bytt sängkläder sååå nu ska jag sätta mig ner å ta ett stort glas med kaffe, gott :) Är rätt trött, såå egentligen skulle jag behövt sova längre, men om jag väl vaknar tididgt har jag svårt å somna om för att det är så mycket som ligger på som "måste" göras.. Fast egentligen dom där måsten borde jag hoppa över ibland, men svårt.. Såå tyvärr är det ett konstant stress..

Iaf så bidde käraste mormor födelsefirande jättetrevligt.:) Hon orkade vara med hela tiden, så skönt, men kan tänka mig att hon var rätt trött sen.. Det är så synd, för hon är relativt pigg, men fick en stroke för 2 år sen, såå pratet försvann, hon kan säga vissa ord, men det är väldigt svårt för mormor å få fram det.. Saknar att jag inte längre kan slå mormor en pling på telefon å prata med henne :( men alltid trevligt å hälsa på :) önskar jag kunde göra det oftare bara..

Sen idag blir det till å veckohandla å så kommer jag nog åka hem en sväng till landet.. Min morbror, Tommy, som bor i Kungsbacka, alldeles för långt iväg, har oxå varit hemma denna helg (för mormors skull såklart) å han åker hem imorn så ska säga hej då till Tommy..

Nu ska ta mitt kaffe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0