Annandag påsk..

Ja, då var det väldigt längesen jag skrev igen.. Har inte varit så mycke uppåt på sista tiden å så är det grymt mycke på utbildningen.
Det var meningen att jag skulle åka å gratta min väninna, Anna, som fyllde 40år förra lör 4April.  (Lägger in en bild på kortet jag gjorde till Anna) Nu bidde det inte så.. Jag var på lassaretet hela dan. Skulle ringa å prata med min kära mormor på morgon, fivk inte nå svar så jag fick en jättekonstig känsla, kände på mig att det hänt henne nått å så var det..  Hon har fått en stroke, jag försöker å hälsa på mormor  så ofta jag kan, mamma var dit igår å tyckte att mormor verka lite piggare:) Vi får ta en dag i taget.. Jag älskar dig mormor!
Så jag har varit väldigt nere sen det hände..
Nu är det sista dan på ledigheten, ska åka till mina föräldrar en sväng, måste sätta på sommardäcken.! Å såå har jag jättemycke läxa å läsa..
Det har iaf varit kanonväder de sista dagarna, få se om solen orkar fram idag oxå, nu är det bara dimma en så länge..








Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh hoppas det blir bättre med mormor! Kram på er!

2009-04-13 @ 10:45:25
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0