Lördag..

Vakna kl.7 i morse! När jag får sova ut då går det inte, men rätt så skönt ändå å fått nått gjort när jag är ledig..
Åkte å handla lite nödvändigt mat, städa lite, gjorde lite scrapbooking. Fick mess från min kompis Malin om vi skulle ta en fika så det gjorde vi, nere på stan:) sen träffa jat mamma efter det å vi gick å åt mat, sen var vi in på Lindex en sväng.. Nu ska jag snart göra mig iordning för ikväll blir det utgång på hotellet med bl.a min kpmpis Karin, ska bli skoj..

Igår åkte jag hem till mina föräldrar för pappa hade lagat min bil å jag hade fått lånat hans bil medans.. Ååå han hade både tvättat den, besiktat den å en annan jättestor grej.. Så mina föräldrar är världens, bästa underbaraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0