Tiskväll..

Nu är jag väldigt trött på ögonen, ska snart krypa ner i sängen å så kolla på "Brothers & Sisters"
I lördags så var jag på förfest hos Karin.. Lägger in bilder.. Det var jättetrevligt, sen var det även jätteskoj på "hottan" oxå. En grymt bra kväll...





På sön var jag å hälsa på mormor en liten sväng å på kvällen var Karin å jag ute och gick i en timme, det var grymt skönt...
Å så gjorde jag ett kort till mamma å pappa för att dom finns å alltid ställer upp.. Ni är bäst..




Igår hade vi en "eget arbete" dag, var ändå till västerås där jag å 2 till kurskollegor donade med ett projektarbete å idag har jag varit på utbildningen hela dan, sen hälsa jag på mormor en liten sväng..

Men som sagt nu måste jag gå å bädda ner mig i sängen..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har tänkt ringa dig hur länge som helst! Kommer på det på dagen men då är ju du i skolan, sen när kvällen kommer är det glömt... Hoppas allt är bra i alla fall! Kram på dig o pussa misselimånsen!

2009-04-24 @ 13:16:22
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0