Grå trist dag :(

Idag är det ingen vidare dag.. Tråkigt väder å så var det tänkt att jag skulle åkt hem en sväng till mina föräldrar i em/kväll..  Mamma å jag skulle bl.a fixa lite med kort å så på datorn.. Istället så hade jag fått mess ifrån mamma när jag fick lunch å tyvärr så hade mormor åkt ambulans in igen till lassaretet, hon har troligtvis lungiflamation :(. Å vi som fick ett glädjande besked i mån att mormor troligtvis skulle få komma till det ålderdomshem som hon känner sig hemma med, först var det meningen att hon skulle fått komma till ett annat.. varför kan det aldrig bli bra med allt, uppgång å nergång hela tiden :(

Lägger in en bild på bl.a mormor som togs nu i sommar..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad tråkigt vännen, hoppas hon blir bättre snart. såg på fejjan att du iaf skulle ut ikväll=) så du mår förhopningsvis bättre nu än du skrev detta inlägg. hoppas du får en kul kväll! sköt om dig kramar

2009-08-29 @ 11:15:58
URL: http://onlyaccordingtome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0