Fredag igen..

Då var det helg igen då..

Igår var jag å hälsade på Amanda å lille Oskar.. Han blev 3 veckor igår å det var första gången jag träffade honom.. Alltså, gud vilken sötnos.. Så fin å söt å snäll.. Det är synd att det är en liten bit mellan oss.. Ca 14 mil tror jag, skulle vilja hälsa på oftare, en snart är det vår:) då går allt lite lättare.. Vi gick ut å tog en "liten" promenad  med Oskar på ca 1timme.. Skönt å röra på sig..Oskar påklädd för en promenad..

Mamma Amanda & Oskar.

Idag har mamma, syrran å hennes 2 små minsta barn, Ronja å Jack varit å hälsat på.. Lite senare idag ska jag gå ut å gå i det jättefina vädret..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det syns ju var han fått sin dubbelhaka ifrån men förhoppningsvis ska jag väl gå ner lite i vikt snart... ;)

2009-02-20 @ 21:09:23
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0