Fredag..

Idag har varit en jobbig dag.. Min morbrors fru har hastigt gått bort i cancer så idag har jag varit på hennes begravning.. Det är såå ofattbart.. Kan inte förstå att hon inte finns bland oss längre..

Nu är det bara å ta nya tag.. Har blivit bjuden på bio utav en väninna ikväll, så vi ska åka och se Australia eller hur den nu heter, med Nicole Kidman.. så det ska bli trevligt fast jag är lite trött, men det kan nog vara bra å komma iväg lite..

Nu ska jag vila lite innan jag  ska iväg..

Just ja, min  väninna fick en l"liten"kille igår.. Hon hade gått 2 v å nga dar över tiden.. 4640g & 55 cm lång.. Så såå liten var han inte.. Längtar till jag får träffa dom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0