Äääntligen kom sommaren:).....

...lagomt när midsommar var över, men nu är det underbart.. Ja, sen sist så har jag tagit examen i "Examinerad säljare" skönt, men våran lärare ska ändå ha raporter varje mån fram till sept.. Hmmmm:(
På midsommaraftonen åkte jag till Rättvik å hälsade på min syster å delar av hennes familj, dom hade hyrt stuga där:) det var jättetrevligt.. Det slutade regna lagomt till vi skulle cykla upp till gammelgården för Majstångsresning..

På lör hade Karin å jag pratat om att ev. kolla läget i Hebyparken på kvällen, men fick ett mess att hon inte skulle orka, men jag kände inte heller så mycket för det, så jag trodde det skulle bli en hemmakväll.. Icke:) Precis när jag satt mig på balkongen i solen ringde Cattis, hon var på väg till nått ställe i urskogen i närheten av typ Sandviken, Storvik.. Highlights skulle spela där.. Så hon fråga om jag skulle följa med.. såå jälkar vad snabb jag var å göra mig iordning, tog typ 30 min.. Det var väldigt myggit å som sagt i skogen (ingestans, nånstans) men det var faktiskt jättetrevligt. Ibland blir det mycke roligare när man inte har planerat det, utan bara helt appropå.. Kom hem kl.6 på morgonkvisten.. Såå lite sömn blev det.. För på sön åkte jag hem till min föräldrar, mamma å jag tog bl.a en cykeltur i nästan 2 tim, med lite fika i naturen:) Var å hälsade på mormor i lör.. Det går framåt för varje gång:)

I mån var jag å hälsa på Isabelle, Alina kom oxå dit.. Var trevligt.. Nyfunna vänner sen utbildningen:) I tis åkte jag å hälsade på i Svärdsjö.. Amanda, Kimmen å så lille grymt goa söta Oscar.. Snart 5 mån.. Fast Oscar knappt sov nått så var han ändå på strålande humör.. Ska lägga in lite bilder sen.. Min dator är lite strulig nu:( det var en jättetrevlig vistelse.. Egentligen är det inte så långt, tar ca 1 tim å 30 min, men ändå blir det långt mellan ggr:(


Igår åkte jag hem till mina föräldrar å solade lite.. Kolla jobb.. Gick ut å gick en sväng.. Tvättade på jag  kvällen.. Nu på morgon (tors) har jag bakat en sockerkaka, mamma, syrran, Ronja Jack å jag ska se om mormor orkar åka ut en tur i rullstolen å ta en liten picknik i parken.. Hon hade varit ut en sväng i lör å tyckte det var jätteskönt.. Skönt å få se nå annat en lasarettets väggar..
Sen ikväll ska jag åka en sväng till Enköping.. Säga hej till killarna i Barbados:)


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ja det var så trevligt att du kom och hälsade på!

2009-06-25 @ 13:07:14
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Jo det är bättre med honom, men halva fingret är fortfarande svart :(

2009-07-04 @ 17:55:32
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0