Fre 12 Juni... å regnet bara öser ner:(

Idag blev jag klar som "Examinerad säljare" efter 3 intensiva mån.. Tänk om det hade kunnit varit riuktigt sommarväder istället för höstväder.. Då hade jag hängt med ut ikväll med nga av  mina säljarvänner, vi var å åt tillsamman innan jag åkte hem.. Jag får ta partykvällen en annan dag:)  Har nyss varit å hälsat på mormor som gör framsteg för varje gång vi är dit å hälsar på.. Kämpa på mormor:) Just ja, förra fre tog min käre systerson studenten, kan inte riktigt fatta att han är stor nu.. Å minstingarna Jack å Ronja hade skolavslutning igår, tyvärr kunde jag inte vara med på det:(

Nu ska jag tända lite ljus å krypa upp i soffan under en filt framför tv:n..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0