Fredag..

Då var det helg igen då.. Det är nästan otäckt hur fort veckorna går..  Igår var jag å hälsade på mamma å pappa. Hjälpte mamma installera en färgskrivare.. Var ut å gick en sväng.. handla lite mat å så.. Idag var jag ner på "stan" en sväng.. Nu har jag sprängande huvudvärk. Ska gå ut å gå, få se om lite frisk luft kan hjälpa.. Föresten ska nog gå till apoteket å köpa alvedon...
Skulle egentligen fått besök av min goa systerdotter Ronja, 8 år idag.. Hon skulle sovit kvar. Vi skulle ha tittat på "Lets dance", men nu blev det så att det skulle vara disco på hennes skola, såå det förstår jag ju absolut att hon vill gå på det.. Så vi får se när det kan passa nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0