Tisdag!

Ska snart åka å sola. Så skönt.. Sen måste jag försöka städa lite, å göra lite mer scrapbooking. I em ska jag jag fika med Sussie, det var vääldigt längesen.. Å ikväll ska jag tvätta. Så har väl den här dan oxå gått..
Igårkväll pratade jag med min väninna Anna.. Vi pratar nog i snitt 4-5 dar i veckan.. Om allt å inget. Vi är bra "lyssnärskor "till varandra.  Å så är vi singlar både hon å jag, fast Anna har ngt som jag gärna oxå vill ha.. Hon har en son, Kristoffer.. Mem men så är det.. Vi träffas inte så ofta, vi pratar istället..

Imorrn ska jag följa med min syster till Uppsala.. Hon ska dit med sin dotter, Ronja..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Helloooo.... börjar säljutb snart? Det ska bli spännande o höra hur den går sen. Vi måste höras nån dag!

2009-03-03 @ 23:07:21
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0