Vår vår vår:)

Vilket kanonväder det är ute..
Igår fikade jag med Malin på middagen.. Sen åkte jag till Heby, justera mina glasögon å så hälsade jag på syrran en sväng.. På kvällen tvättade jag..

Idag skulle jag gå ut å gå, men så blev jag i städartagen ist.. Städa nere i förådet, åkte med en del saker som tagit plats till returen.. Sköönt, men det finns mer kvar som måste gå igenom först.. Tänk vad man samlar på sig mycke "skit".. Sen så har jag tvättat nästan "alla" fönster i min lägenhet...
Nu ska jag snart gå ner på stan å fika med Karin.. Nu är det "bara" 4 dar kvar på min sk ledighet, men det ska faktiskt bli grymt skönt å börja på säljarutb... på mån.. Hmmm, undrar  vad det kommer att leda till för jobb.. Kan iaf bara bli bättre..

Få se om jag gör lite scrapbooking ikväll..

Längesen jag la in lite kort så det blir ett på min goa goa misse Cosmos..


Kommentarer
Postat av: Agnetha

Nästan alla? va de ett d?... kram

2009-03-18 @ 23:40:59
Postat av: Marléne

Hmmm, nu blir jag förvirrad.. d? Hihi..

Jag har tvättat alla utom det i sovrummet, fast jag ser nu, när solen ligger på, så måste jag göra om köksfönstret:(

2009-03-19 @ 08:29:08
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har gjort rent typ tre fönster en gång sen vi flyttade hit.. så de flesta fönster har 3,5 års lort på sig ;) Ha så kul ikväll!

2009-03-21 @ 09:55:29
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0