Lördag..

Igår hade jag tentan, få se när jag får tillbaka den hur det gick.. Sen var det meningen att jag och nga av kurskamraterna skulle på after work på BMB.. jag åkte hem, gjorde mig iordning, åkte iväg, poppandes bra musik i bilen, helt plötsligt lär det nå konstigt i bilen, stanna, gick ut å kolla, såg inge konstigt, fortsätte köra en bit till, hördes ett konstigt ljud igen.. Så jag vände tyvärr, tordes inte åka till västerås, tordes bara köra i max 30 hem, jobbigt, fick stanna å släppa förbi bilar bakom mig hela tiden.. Ibland lät det ingeting, sen dunkade det å en massa andra konstiga ljud.. Jag kom iaf hem igen, men det bidde inge BMB:( det var grymt tråkigt..:(
Pappa kom i fm å kolla på bilen, det var en skruv som lossnat, så jag testa å körde, medans pappa var kvar, det lät ingeting:) sen när jag åkte å hälsa på mormor tyckte jag det lät igen.. Hmmmm, får se ifall bilen håller ihop imorrn när jag ska hemåt till mina föräldrar?!?
Var å fika med Malin idag, det var iallafall trevligt, annars händer det inte så mycke roligt just nu.. Därför jag inte orkar skriva så mycket nu för tiden, men det ska vända snart:)

Hej hej på ett tag igen...........

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kom ni på vad det var för fel? Jag hade kört på ändå, låter det inte hela tiden så brukar det ju inte va nån fara. Vi hörs, kram!

2009-05-09 @ 20:00:16
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Amanda & Oscar

Ja vi får ses snart, det är ju inte långt kvar nu tills du är klar med utb. Synd på jobb bara men vem vet det kanske dyker upp nåt snart. Kraam!

2009-05-16 @ 23:16:21
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: DesignByMilly♥

Sugen på en ny design till bloggen?

Jag gör designen efter dina önskemål och jag gör set till ett pris av INGENTING! Bra va?

Itresserad?

Klicka dig in på min blogg och skicka iväg din beställning.

Du kan även mejla direkt till: [email protected]

2009-05-30 @ 06:50:41
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0