Snart 1:a advent, såå mysigt:)

Idag har jag varit å solat, gjort lite ärenden å varit ute å gått en sväng i det såå blöta, trista vädret, den har jag faktiskt bara varit inne, satt upp adventssjärnor å stakar å lyssnat på julmusik:)

I mån var mina kära vänner Åsa å Tina å deras kottar å hälsade på mig, trevligt:)

i lör var vi ut på 30+ på hottan, vi var hos mig först, jag fira lite att jag är tillbaka till stan igen, var ett tag sen jag var ut nu såå det var på tiden.. det var trevligt både innan å på hottan:)


Jag, Elené & Karin..

På lör hoppas jag det blir utgång igen, sen på sön ska jag, mamma, pappa å min syster å hennes stora familj på julbord, gott, hoppas jag:)

Nu ska jag ta å fixa mig ett stort glas med kaffe med lattemjölk, mums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0