Söndag.. Fars dag:)

Idag är det Fars dag, pappa kommer att få julbord i Fars dag present:)

Nu har jag äntligen kommit iordning i min nya lägenhet.. Lite småsaker som ska fixas bara å så EN stor sak, men det kommer det vara värt.. Jag kommer att få toa kaklat å uppfräschad, var inte meningen först, men när vi fick se vid besiktningen hur ofräsch toan egentligen är så besluta dom att det ska göras:) vet inte riktigt när än, men snart..
Å så är det en vägg som är ljusblå som jag ska fråga sen om jag får måla om..

Jag trivs iaf jättebra:) Har sovit här den i tors, då kom min katt oxå hit:)
Nu är det bara nga andra viktiga saker i mitt liv som fattas... *En man att dela mitt liv med *Ett fast jobb..*Å gärna en sak till....

Lite bilder på min nya lya:)










Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Mysigt!!! Jag och Oscar måste komma och hälsa på snart!! Nu kom jag på att jag inte svarat på ditt mess.. schyssta kompisen liksom :(

Kram!!! Vi hörs!

2009-11-08 @ 14:34:17
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Åh va fint det blev :)

2009-11-18 @ 13:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0