Vänner...

Något som legat å tryckt länge i mitt hjärta är när vänner som man umgåtts med å haft så skoj med bara försvinner.. Jätteledsamt.. Det är jobbigt när oftast för det mesta bara är jag som hör av mig å frågar om vi ska hitt på ngt å att det även känns som att man stör då, de ggr man ringer:( å jag vet,  det är fullt upp i dagens samhälle, men ändå hinns det med å umgås å hitta på saker med andra:) det gör faktiskt ont i hjärtat, men men så är det å jag tänker inte längre engagera mig för att vänskapen ska bestå, får man ingen respons tillbaka så orkar man inte längre... Synd, för saknar det som en gång varit:(

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

JAG är jättedålig på att höra av mig! I know.. Jag och Oscar ska ju komma och hälsa på i din nya lägenhet. Kanske nästa vecka? Då kanske han är bättre, snoret har runnit sen vaccinationen och idag är han jättesnorig men det ska väl ge med sig.

Kraaam!

2009-11-27 @ 16:20:54
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0