Softarsöndag...

I fredags kom mamma & pappa, min syster hennes sambo Jim hans dotter Malin mina syskonbarn Malin, Ronja å Jack å grattade  mig.. Jag fick bl.a presentkort på Interflora, en blomma, en spahalvdag på Sätra Brunn, ett par ljuslyktor, 2 skålar i form av en tiger å en plastvas, som inte min katt kan ha sönder, hahaha.. Det var jättetrevligt:)



Igår hade jag en födelse-utflyttnings-förfest med nga vänner, jättetrevligt:)



Vita krukan med blomman å den vita stenen som det står vänner på fick jag av Malin, Krukan å orkidén fick jag av Åsa å Tina,ros-vita ljus"behållaren" fick jag av Karin, Kicki, Emma å Eléné, den andra ljuslyktan med blomma i fick jag av Marie.. Jättefina presenter..

Idag har tagit reda efter festen igår sen har jag bara tagit det lungt:) fast usch, det är sista natten i min nuvarande lägenhet:( känns så där, men det känns som att det blir bra med nästa oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0