Stormig höstkväll..

Vilket blåsväder det är ute, men samtidigt lite småmysigt oxå. Nu skulle jag haft lite mysigt sällskap oxå med tända ljus, krypa upp i soffan till ngn bra film..

Jag håller nu på å packar för fullt i min lägenhet, stora flyttlasset går nu på lör.. Så nu ser det ut som ett bombnedslag i lägenheten, usch:( längtar såå till 1nov när jag får flytta in i min "nya" lägenhet.. Ska bli såå skoj å få inreda å piffa å dona, bl.a med min presenter- blommor jag fick.. Längtar så...

I lör var det ju fest å då hade jag en klänning som jag köpte i slutet på sommar´n, har ej använt den innan, så det var första gången jag hade den nu i lör.. Det var ett kanonköp, jag gilla den jättemycke å färgen bara älska jag, tror jag passa i den färgen.. Hade tänkt speica till det lite å ha mina pumps, som jag har visat i ett tidigare inlägg, men det var sånt förbaskat regnväder så det bidde ett par stövlar istället..


Jag å Karin..



Calle, Malin å jag...



Eléné, Emma å Karin..



Emma å Marie..

Å så var det nga fler som inte vill att jag lägger in bilder på dom:(

Nu ska jag gå in å fika hos pappa, mamma är borta på annat ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0