Fin höstdag..

I sön var det meningen att flyttlasset skulle gått till "nya" lägenheten.. Nu bidde det ju inte så då, eftersom jag sa upp kontraktet på en gång.. Tyvärr får jag väl antagligen stå å betala 3 mån ändå, men bara känslan av att flytta in där å mycke mer känns inte bra..
Såå vi var å gratta min systerdotter Ronja istället som fyller 9 år nu på lörd.. dom blir såå stora mina syskonbarn.. jag hade bakat chokladkladdmuffins till henne, det var det hon önskade utav mig, moster:) hon fick självklart ett paket oxå..

Idag var jag å kolla på en annan lägenhet som känns mycke mycke bättre.. Såå jag hoppas allt kan vända nu till det bättre å att det sen även dyker upp ett jobb....
Min kompis Malin var oxå med som råd, efter det tog vi en fika, sen följde jag med mamma till Västerås å hälsade på mormor, jag har inte kunnat hälsat på henne på 2 veckor pga att jag varit förkyld:(
Imorn ska dom operera in en pacemaker på mormor.. hoppas det går bra å att dom till slut får ordning på hennes hjärtrytm...

Nuuuu måste jag sova, ska upp rätt så tidigt, ska till frissan imornfm...


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Nämen har du hittat en annan lägenhet, va kul!

Hoppas att det går bra för mormor! Kram :)

2009-09-15 @ 23:19:19
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0