hejsan..

Finns fortfarande inte så mycke glatt å skriva.. Motgångarna fortsätter tyvärr.. Lägenheten jag skulle flytta till kändes inte alls nå bra när jag fick nycklarna å själv skulle få gå igenom städning å så.. Så jag har sagt upp kontraktet:( vill inte vara den som får stå för allt sen när jag flyttar där ifrån, självklart får jag väl tyvärr betala hyran i 3 mån, men har jag inte ens bott där så.. Hela lägenheten känns ofräsch å ofärdig ut:( så nu är jag utan boende å utan jobb.. Å det är väldigt lätt å söka jobb när jag inte mår alls nå bra.. Förkyld i snart 2 veckor är jag oxå.. Ska försöka ta tag i allt snart.. Jag lovar, ska försöka orka.. Å så blir det extra jobbigt när vissa personer man känner inte riktigt förstår hur jag mår utan tror att jag bara går hemma om dagarna å har det jätteskönt å så är det inte.. dom som aldrig varit arbetslösa har ingen aning om hur det är!! jag vill såå gärna ha ett fast jobb med fast inkomst, jag vill hitta en lägenhet å jag vill inte vara ensam längre!!!!!
Å självklart vill jag vara glad, positiv å det har jag försökt vara hela 2009, men till slut så orkar jag inte när det aldrig, aldrig blir nån ändring.. Trodde det när jag fick min lägenhet såld..Hela 2009 har jag kunnat varit utan, såå mycke annat som oxå hänt..

EN stor glad nyhet är att igår morse fick Britta en liten tös, Astrid. Fick kort skickat, såå söt, vilka underverk det är.. Ett stort GRATTIS till moster Amanda som är in ibland å läser min blogg å självklart till Britta å Patrik..

Lägger även in nga bilder på 2 kattungar som min systers katt har fått.. Såå söta..



Det var lättast å få den vita missen på bild..



kattmamman, Gosan å en av hennes söta ungar..


Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Ja jag tycker att hon är jättelik Oscar när han var nyfödd. Hoppas att de kommer hem imorgon så jag får träffa henne!! :)

2009-09-11 @ 22:43:36
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0