Kallt ute.. Brrr...

Okej, vad har hänt sen sist.. I lör var jag å fikade med Karin på stan sen var jag å syrran å hälsade på mormor.. På sön åkte jag å hälsade på syrran å hennes familj, måste ju hälsa på de grymt goa, söta kattungarna som är både högt å lågt.. Åååå så har jag äntligen kommit igång med å gå ut å gå igen, såå skönt, i rask takt med bra musik i öronen...

Idag har mamma å jag röjt lite i mormors hus å just ja, jag var å hälsade på mormor en sväng igår.. Nu är det nog dags å gå å lägga mig.. Imorn måste jag tokstäda å baka, gå ut å gå såklart.. Jag fyller yngre på fre så då kommer familjen hit å på lör ska jag he en lite förfest typ mrd nga vänner..

Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0