Lördag..

Vilken kanonfin dag det är idag...

Tills klockan var ca. 13.05 hade jag sååå ont i magen.. En orohetskänsla.. Men nu har det iaf släppt en tung sten... Var å kolla den lägenheten som jag skulle flytta till från början, men som jag sagt upp kontraktet på, med hyresvärden.. Visste inte hut det skulle bli: om jag skulle få betala 3 månhyror å värme i 3 mån.. det mesta av värmen sipprar ut genom springorna:(. Nu blev det så att behöver bara betala in första hyran sen är kontraktet uppsagt:) sååå skönt...

Så nu kan jag slappna av denna helg iaf, sen börjar jag med alla andra måsten på mån igen.. Ikväll blir det party:) var nga helger sen nu så det är på tiden... Fast den ständiga frågan står kvar: vad ska jag ha på mig????
Skor vet jag:) Tycker dom är läckra...



Å när jag hade varit å inhandlat lite god cider till ikväll så var det en liten herre som sitter å tittar in i kylskåpet, om han titta lite mer åt höger ser det nästan ut som att suktar efter påsen med cider:)



Nu ska jag vila liiite innan det är dags å göra mig iordning...

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

söta missen!!! skönt att du slapp hyrorna :)

2009-09-19 @ 21:55:04
URL: http://glantan.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Man har inte skor på bordet!! är du inte nå skrockfull du? ;)

2009-09-23 @ 22:00:38
Postat av: Marléne

Haha.. Jag hade dom ju bara en kort, kort stund på bordet:) Vissa saker tänker jag på, men inte allt som är skrockfullt..

2009-09-24 @ 11:28:08
URL: http://cosmosgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0