Förbaskade rethosta :(

Har varit hemma igår å idag.. Har sån hosta, får inte sova mycke på nätterna :( har haft det nu i mer än 2 veckor, tror det har dragit ut på det mycke för att jag har varit på jobbet å där är det både grymt dammig å torr luft, men när man inte har feber så känns det inte bra å vara hemma, men i tis å ons hosta jag hostat konstant hela tiden på jobbet, det tar väldigt på energin å så känns det som jag hostat sönder halsen nästan.. Såå nu hoppas jag det ger sig under helgen :)

Inte så mycke skoj som hänt på sistonde egentligen.. Det positiva är att jag fick förlängt till nästa fre, men det känns som sagt inte bra å vara hemma, ifall det inte bli mer, men vad ska man göra.. Jag får iallafall vara glad att JAG fick förlängt lite till, 10 pers fick sluta..
Jag har köpt min bil nyare bil, det könns bra, men har det skett utan problem då, nää såklart inte, det gäller ju mig.. Jag vet, inte så mycke positivt just nu, men det är svärt när det mestadels är motgångar mes allt, inget kan bara flyta på, ju.. Har varit väldigt strul, det är tur jag har en pappa som är bilmekaniker, men det som var meningen med att jag skulle köpa en nyare bil var just det, att pappa INTE skulle behöva göra nått med bilen.. Om det ej gick ner i pris skulle jag få den nyservad, kamrem bytt å en rostfläck fixad..  Pappa kände på sig att det inte riktigt stämde med det dom gjort på servicen, så han kollade upp det, å dom har INTE gjort allt som skulle göras :( så nu ska bilhandlaren beställa grejerna å fixa till det, men hade jag inte haft pappa hade jag ju blivit rejält lurad!!!!! å så måste jag sitta å åka till västerås igen, jag har liksom annat å göra..

Å en massa andra småsaker som varit jobbigt, meeen det ska väl snart vända igen, till det bättre, synd bara att allt måste komma samtidigt..

Mamma, syrran å syrrans ena dotter å jag ska iaf beställa en resa till Rom :) vi ska åka i Sept när mamma fyller 60 år.. Det ser jag iaf framemot..

Kommentarer
Postat av: Amanda & Oscar

Åh, Rom är helt fantastiskt!! Du kommer inte att vilja åka hem...

2010-04-23 @ 19:56:10
URL: http://glantan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0