Lörkväll...

Då har jag nyss kollat på melodifestivalen då... Bra bidrag som gick vidare denna gång iaf :)
Igår var jag å Eléné ut en sväng på stan efter jobbet.. Jag stressa oxå iväg å hämta ett paket som jag hade fått från Ellos, en stoor rund ryamatta.. Bubbandes å bärandes upp i lägenheten å skynda städa å skulle öppna mattan så jag skulle hinna få upp den innan Eléné å jag skulle träffas igen, vi skulle gå å köpa pizza, sen hem till mig å äta å dricka vin å kolla på Lets dance, ja å vad får jag se då!!!!???? Joooo, mattan är inte min, snacka om besvikelse, den här mattan å ett paket med gardiner å så var från Jotex å skulle till en kund i Filipstad.. Jag har aldrig fått fel paket förut, så därför kolla jag aldrig på posten, men sk. när det var ett stort tungt paket.. Så nu får jag väbta ännu längre :( vet inte vart min matta tagit vägen, antagligen i Filipstad..

Ja ja, Èléné å hade iaf en trevlig, lugn fredagskväll...

Idag har jag bara haft en så skön lugn dag, gjort det som fallit mig in, baka kärleksmums på fm, sen gick jag ut en sväng på stan, marken här i helgen.. Sen hemma en sväng, sen gick jag å handla lite på coop, sen baka jag mazariner.. Ska lägga ut en bild sen någ gång.. Å nu ikväll har jag bara varit hemma.. Hade tänkt för nån vecka sen att jag skulle varit ut ikväll, men tröttnat på det ända stället som går att gå ut på i denna stad :( jag kände att jag behövde denna dag hemma med min misse å så.. Han har varit väldigt orolig å eftersen vi fick lov å bo på ett annat ställe i 2 veckor å han fick vara själv rätt så mycke,  men nu har han äntligen blivit sig själv igen :) skönt..

Imorn ska jag å syrran med familj hem till mamma å pappa en sväng, sen ska jag äntligen få hjälp med att få hem en tvättmaskin.. Har inte haft en tvättmaskin sen jag flytta hit till min nya lägenhet  1 nov å ingen tvättstuga finns det heller såå jag har fått bubbat å burit på tvätt å åkt till mamma å pappa å tvättat å det är 2 mil till dom.. så jag har fått planerat å tänkt vad jag skulle ha på mig, tur har jag Lindex väg i väg typ, så det har fått blivit tvunget med nga inköp där..

Så vilken känsla å kunna få tvätta när jag vill :)

Ps.... Jag kan stava, men hinner aldrig riktigt läsa igenom innan jag publicerar mina inlägg.. Så jag  har sett i efterhand att det blir lite skrivfel ibland, bara för att det ska gå fort.. Ds...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0