Midsommar :)

Sååå skönt å veta att jag är ledig 2 dar till :)
Igår på midsommarafton var jag till Rättvik å firade med min käraste syster å delar av hennes familj.. var jättetrevligt, men lugnt...

Såå nu är jag såååå festasugen, var alldeles för längesen nu, fast samtidigt är det skönt å må bra idag, vilket jag tror många inte gör...

I veckan fick jag min efterlängtade klänning å den var lika underbar som jag hade hoppats, det är verkligen en Marléneklänning.. Lite glitter å glamour.. Nu ska det bara bli ngt tillfälle å använda den oxå..



I em ska jag hemmåt landet å vara hundvakt åt goa Cissi..



Imorn måste jag ligga å pressa å sola så jag får mer färg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0