Sommar :)

Såå härligt väder det varit denna vecka å jag har varit ledig, tänk att jag kunde pricka in såå rätt, är ledig en dag till sen jobbar jag på fre å så ledig lör å sön igen :)
I helgen var jag bl.a på Barbados på Fre i sandviken.. Var uppe 23 timmar den dan, sov 4 tim sen upp kl.8 å hem å städa ur mormors hus med familjen å morbrödrar å kusin :)) Var mycke tårar som kom både av glädje å sorg.. Morfar hade skrivit såna fina kärleksbrev till mormor när han låg i lumpen, det var väldigt rörande.. Tänk om jag kunde få såna kärleksbrev i dagens läge, men icke sa nicke :( På sön var vi å hälsade på mormor på Mors dag :)

I mån åt jag lunch med mamma, sen blev det en tripp till Västerås, på tis fixa å dona jag hemma hos mig, bl.a utanför med blommor å stängsel.. Å så har jag äntligen putsat fönstren..



Cosmos gömmer sig bakom stolen...

Idag har jag varit å tagit reda på mina kartonger som jag hade kvar hos mormor sen jag flytade i vintras.. Å imorn ska jag vara hundvakt åt goa Cissi..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0