Fredag å såå trött...

Igår på dan var jag å Eléné å åt pizza, såå gott, mums.. :) sen på kvällen var jag till Fagersta å såg nga jag inte träffat på länge å som jag saknat.. Gick å la mig halv4 i morse, såå jag känner mig liite sliten.. jag känner mig fortfarande ung, men min kropp känner sig tydligen inte det.. Hahaha...
Å igår hämtade pappa å mamma hem en såå sööt taxvalp, som ska heta Cissi å som blir 9 veckor på sön.. Såå jag var ju bara tvungen å åka å hälsa på underverket idag :) såå otroligt söt å såå liten... Svårt å åka hem..





Ikväll blir det tyvärr en lugn kväll i soffan.. Imorn är vi ett gäng tjejer som ska ut i Västerås, blir förfest hos mig innan :)) Så imorn blir det till å städa å feja för fullt...

Nästa helg ska vi gratta syrran på lör å på sön åker jag på kryssning :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0