Sool ute :)

Idag har jag tagit en dag ledig :) Måste åka till bilhandlaren med min bil i em, en massa saker som dom missat å göra å som ingick i kontraktet, få so om jag kan få igenom det jag vill ha som kompensation för att jag får sitta å åka fram å tillbaka 4 mil idag å så samma vända imorn när jag ska hämta bilen igen..

I helgen har jag äntligen fått lite ordning på min plats utanför med nya trädgårdsmöbler å så, nu lääängtar jag bara till jag kan köpa pelargoner å andra sommarblommor å plantera utanför..



Å så har jag hunnit umgås med mina föräldrar å träffat syrran å hennes ena son, som gör lumpen uppe i Boden å som jag inte träffar så ofta, hälsat på mormor, vi var dit med lite mer möbler, hon fyller år på ons, så vi ska gratta henne på sön :) Å så var jag tvungen å åka till Västerås i lör oxå, haft strul med mina mobiler, så jag var tvungen å dit med den ena så jag kunde byta å det hade varit försent idag..

Innan jag åker till Västerås idag ska Malin å jag fika här hemma på stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0